loading...
شاهدان سبز
alireza alipour بازدید : 69 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (0)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین آقای حاج شیخ حسین معصومی زرندی را تسلیت گفتند.
متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ حسین معصومی زرندی رحمت‌الله‌علیه را به خاندان و بازماندگان محترم و ارادتمندان و شاگردان ایشان و به عموم مردم انقلابی کرمانشاه تسلیت عرض میکنم. این روحانی بزرگوار دورانی طولانی پیش از انقلاب و نیز در دوران دفاع مقدس و پس از آن در خدمت نظام جمهوری اسلامی و اهداف عالیه‌ی اسلامی بوده و متحمل زحماتی در این مسیر نورانی شدند. از خداوند متعال علوّ درجات و رحمت و مغفرتش را برای آن مرحوم مسألت میکنم.
سیّد علی خامنه‌ای
۷ خرداد ۱۳۹۳

alireza alipour بازدید : 43 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (1)

بخش خبر شهرستان: نماز عبادي سياسي آدينه همچون هفته‌هاي گذشته با حضور انبوه مومنين نمازگزار در مساجد و مصلي‌هاي سراسر كشور اقامه شد. ائمه جمعه در خطبه‌هاي اين هفته با اشاره به فرارسيدن سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر به بيان رشادتها و فداكاريها و ابعاد مختلف اين فتح بزرگ پرداختند و افزودند: بايد از اين حماسه باشكوه كه با رشادت‌آفريني رزمندگان و با تكيه بر قدرت الهي صورت پذيرفت درس عبرت گرفت. آنان با بيان اينكه اين پيروزي عظمت و اقتدار نظام اسلامي را به رخ جهانيان كشيد بيان كردند: حماسه سوم خرداد پيروزي هميشگي را براي ملت ايران و شكست را براي دشمنان نظام و انقلاب به ارمغان آورد. خطباي جمعه با تاكيد بر اهميت و پاسداشت حماسه فتح خرمشهر و حفظ دستاوردهاي دفاع مقدس اظهار داشتند: اين روز بايد به عنوان باارزش‌ترين وافتخارآميزترين روز در تاريخ نظام اسلامي همواره گرامي داشته شده و زواياي مختلف اين فتح بزرگ براي جوانان بازگو شود.

alireza بازدید : 55 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)
محرم نظری، جانباز 70 درصد کرجی، پس از 26 سال تحمل رنج و درد دوری از همرزمان شهیدش و گذراندن روزهای سخت ناشی از مشکلات جراحت، روز یکشنبه 3/1/93 به شهادت رسید.

شهید محرم نظری به دلیل شدت جراحات وارده به نخاع، کلیه و اعضای داخلی شکم در منطقه عملیاتی ماووت و تحمل سال‌های پر از سختی و رنج به شیرینی وصال دست یافت و سرانجام به یاران شهیدش پیوست و روز سه شنبه گذشته در گلزار شهدای ملارد به خاک سپرده شد.

alireza alipour بازدید : 42 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

درست 3 سال بعد از روی کار آمدنِ دولتِ آقای احمدی‌نژاد در ایران، مقام معظمِ رهبری با انتخابِ‌ شعارِ سالِ اقتصادی، ضدِ عملیاتِ فریبِ خود را نسبت به عملیاتِ فریبِ دشمن اجرا کردند. بخشی از دلیلِ انتخابِ پیاپیِ شعارهای سالِ اقتصادی، به غیرِ از جدی شدنِ تحریم‌ها و ضرورتِ اولویت یافتنِ موضوعِ اقتصاد در داخل را می‌توان در تدبیر و تیز‌بینی شخصِ ایشان در توجه به عملیاتِ فریبِ نیمه‌سختی دانست که داشت علیه ایران اجرا می‌شد.


انتخاب این بحث از یک سو با روی‌کرد دشمن‌شناسی، در جهت آشنایی مخاطبان با روشهای اصلی دشمن در فریب، صورت گرفته و از سوی دیگر کمک می‌کند تا مخاطبان با دست‌یابی به برآورد استراتژیک متوجه شوند که دشمنان اسلام چطور یا چگونه فکر می‌کنند. در ضمن با توجه به اینکه جنبه‌های آموزشی این بازبینی از حیث تاریخی و کلان‌نگر، یکی از عوامل اصلی در انتخاب این موضوع بوده، به مخاطب گرامی اصرار می‌ورزیم که نسبت به روند عملیات های فریب انجام شده توسط غرب در سه مورد آلمان، شوروی سابق و ایران توجه نمایند. در قسمت های قبل نحوه اجرای موفق عملیات فریب توسط امریکا و غرب علیه المان نازی و شوروی سابق را که هر دو از دشمنان درون-تمدنی غرب بودند دیدیدم و اما آنچه که در ادامه می‌آید نگاهی به عملیات فریب جبهه غرب علیه ایران (دشمن خارج-تمدنی) در قضیه هسته ای است.

منبع:سايت مشرق نيوز

alireza alipour بازدید : 53 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

تا به حال نام يوم الهدم را شنيده ايد ؟ يوم الهدم يعني روز ويران کردن ...

در هشتم شوال سال 1344 هجري قمري پس از اشغال مکه ، وهابيان به سرکردگي عبدالعزيزبن سعود روي به مدينه آوردند و ...

alireza alipour بازدید : 65 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)


دانلود تیتراژ ها و میان برنامه های برنامه سمت خدا

 تیتراژهای شروع

تیتراژهای پایانی

میان برنامه ها

فایل های تصویری

فایل های تصویری

فایل های تصویری

فایل های صوتی

فایل های صوتی

فایل های صوتی

آدرس صفحه:http://samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=56&Itemid=79

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 1,205
  • بازدید کلی : 13,037
  • کدهای اختصاصی